ladat.webnode.com ¦ ladat.rajce.net

Malickosti II.

11.10.2008 00:00

Detaily a makra fotim rad. Dlouho jsem to resil otacenim objektivu (viz. tady), ale bohuzel to je technika kterou venku pouzivam nerad (prach atd.). Navic vse bylo extremne citlive na spravne pridrzeni objektivu, jeho pozici, pripadne prosvitajici mezery... Proste dalo to hodne prace a snazeni, nez se neco povedlo.

Pri tom vsem jsem dlouho uvazoval o koupi makro objektivu. Vse se nakonec sebehlo az necekane rychle.

 

V sobotu rano jsem na balkone fotil kobylku lucni. Hezky se tam naparovala, ja balancoval s otocenym objektivem a premyslel o makro objektivu. STRIH

Sobotne dopoledni nakupy ve meste. Na listu polozek jsem mel i foto-data-banku (chystame se na 2 tydny na dovcu, fotek bude habadej, nekam je musim odkladat a notebook se mi na treck nechce tahat). Tedy jsme zasly i do Vevey do foto obchudku, vybrali foto-data-banku a ja udelal tu chybu, ze se zeptal na objektiv. Prodavaci zazarili ocicka a uz ukazoval a predvadel a zkouseli jsme a ja slintal az jsem neodolal a objektiv pribalil k foto-data-bance a navic jeste nezbytny UV filter. Kreditka mi pri placeni krvacela. STRIH

Nedockave jsme po nakupech dorazili domu (nedockavy jsem byl JA) a zacali zkouset novy objektiv. Fotili jsme jak maly pepici vsechno mozne - kobylku (porad byla na balkone), zrnicka, kulicky, mince, tuzku, ztuzky, koralky, kyticky... No proste jak maly. STRIH

Porad jeste musim par veci dovychytat (osvetleni a lepsi doostreni), ale vecer jsem si na vykrvacenou kreditku uz ani nevzpomnel. Za to jsem se tesil na dalsi vyslap do kopcu s novou hrackou a jeste vic pak na blizici se dovolenou.

 

ladat.rajce.net